Al Global Centre de Fisioteràpia ens agrada treballar en equip i també un element d’aquest equip és el propi pacient.

Nosaltres aportarem un seguit de tècniques de teràpia manual que aplicarem segons cada cas, valorant el pacient.

La TERAPIA MANUAL: realització de diferentts tècniques aplicades amb les mans del fisioterapeuta que van des del treball dels músculs, estiramentes, mobilitzacions articulars per reestablir les condicions i funcions a la normalitat.

• Mobilització neurodinàmica: donar moviment als nervis perifèrics i les meninges que també limiten la mobillitat de les articulacions, el to dels músculs i la sensibilitat fins a causar dolor.

• Punció seca: tècnica que, mitjançant agulles, tracta punts dolorosos musculars profunds (trigger points). Tots els fisioterapeutes tenen la formació específica.

• Tècniques manipulatives i miotensives: manipulació de les articulacions per recolocar les estructures i aconseguir una bona funcionalitat de la globalitat del cos.

• Kinesiotape: també anomenat vendatge neuromusucular ens permet aplicar les tires adhesives sense limitar el rang de moviment. S’aplica per donar estabilitat i contenció a les articulacions, per relaxar els músculs, per facilitar el drenatge limfàtic…

• Drenatge limfàtic: es realitza a través de moviments molt suaus i lents que afavoreixen la circulació de la sang i de la limfa per ajudar a rebaixar els edemes.

• Massatge terapèutic: treball dels músculs per relaxar-los i estirar-los per reduir-ne les contractures i millorar la mobilitat general.

• Teràpia activa: treball d’exercicis específics segons lesió per arribar a l’objectiu d’estabilitzar i preparar la zona lesionada pel retorn a la vida diària normal o a la pràctica esportiva.

Electroterapia

Kinesiotape

Treball actiu

Treball d’exercicis específics segons lesió per arribar a l’objectiu d’estabilitzar i preparar la zona lesionada

Indiba

Electroteràpia d’última generació que accelera la recuperació de les lesions

Punció seca

Tècnica que, mitjançant agulles, tracta punts dolorosos musculars

Massatge terapèutic

Treball dels músculs per relaxar-los i estirar-los per reduir-ne les contractures

Electroterapia

Kinesiotape

Treball actiu

Indiba

Electroteràpia d’última generació que accelera la recuperació de les lesions

Punció seca

Tècnica que, mitjançant agulles, tracta punts dolorosos musculars

Massatge terapèutic

Equipament tecnlògic
  • Indiba: electroteràpia d’última generació que accelera la recuperació de les lesions reparant els teixits en fases agudes, infamatòries i cròniques. https://www.indiba.com
  • Ultrasò: electroteràpia basada en ones sonores que penetren al cos per aportar un efecte antiinflamatori i antidolor.
  • Estimulació muscular elèctrica: electroteràpia que ens permet, per mitjà d’electrodes, aportar una correent antidolor, descontracurant muscular o tonificant i potenciadora muscular.